Mikina jednoduchého střihu přes hlavu, bez kapes a zipu patří k oblíbeným typům volnočasového oblečení, i když si ji můžeme obléknout i do zaměstnání. Velmi často se setkáváme na veřejnosti s mikinami potištěnými a těch témat k potisku bývá celá řada. Tímto způsobem lze ovšem také propagovat veřejně prospěšnou věc – jakmile se přesvědčíte o tom, že ona aktivita nebo jev stojí za to a přináší přínos nejen vám, ale může být prospěšný i ostatním, stačí vzít do ruky mikinu té správné barvy a nechat na ni vytisknout to, co je třeba.
Propagujeme bosonohou turistiku – modelovým příkladem propagace něčeho prospěšného na veřejnosti je bosonohá turistika. Jestliže ji provozujete v barefoot obuvi nebo zcela naboso, lze kupříkladu uskutečnit v tomto duchu výstup na Sněžku. Skvěle tu vynikne mikina červené, tyrkysové či fialové barvy s velmi kontrastním potiskem, například na červené mikině žlutý či bílý text pěkně vyniká a upoutá v terénu pozornost. Potisk nemusí být přes celou plochu hrudníku či zad, lze jej pojmout sice velkoryse, ale střídmě, někdy postačí drobnější logo a srozumitelný nápis – „Bosonohý výstup na Sněžku – datum – webové stránky či telefonický a e-mailový kontakt. Bosonohá turistika je zdravá a řada lidí ji může ve vašem případě vnímat jako vhodnou životní inspiraci.
Zdravé hubnutí – výživoví poradci či jiní odborníci, kteří sami na sobě aplikují zdravý životní styl a dovedou si udržet ideální váhu bez drastických a nesmyslných diet nebo bez extrémních sportovních výkonů mohou také využít reklamních mikin s potiskem. Někdy stačí krátký text, drobná zmínka o tom, že víte, jak si bez starostí poradit s nadváhou a můžete oslovit řadu zájemců, kteří s tím mají problémy. A že je tu v tomto směru práce až nad hlavu, prokazuje statistika Státního zdravotního ústavu, která tvrdí, že „přes šedesát procent obyvatel naší země trpí nadváhou“.